Hogyan étkezz egészségesen

I.R. Life Standard

I.R. Life Standard

IR kezdet

2015. január 26. - StartMyDream

Nyilvánvalóan ismerős:

... húszas éveid közepén jársz és még mindig úgy nézel ki, mint egy tinédzser, pattanésokkal és aknékkal a hátadon, álladon, füled tövében...
... fel vagy fújódva állandóan, és  nehéznek érzed magad...
... a bőröd, hajad csúnya, hullik pedig régen nem ilyen volt...
... sikertelen fogyókúrás próbálkozások...
... csípőn, háton, alhason zsírpárnákkal vagy díszítve...
... fáradékonyság, letörtség, koncentrációképesség csökkenése jellemez...
... hirtelen édességre való éhség tör rád, vagy spontán farkaséhség nem sokkal étkezés után...
... menstruációs problémáid vannak...
...csökkent libidód, amit nem értékel túlzottan a barátod, te meg kúrvára nem érted mi történik...
...stb,stb,stb...

inzulin-dieta.jpg

Mindegyik olyan tünet, amivel együtt tudsz élni, néha van, néha nincs és azt hiszed ez normális, és igazából nincs is semmi baj. Folyamatos kudarcokba ütközöl, bármilyen módon próbálod megoldani, hajhullás elleni sampon, krémek, szerek a bőrre, hogy elmúljanak a pattanások, sikertelenk és nevetséges diéták sorozata, értetlenkedés, hogy mitől vagy megint baromi éhes...
Elmész esetleg a nőgyógyászhoz azzal, hogy rendszertelen a menstruáció és amúgy meg tiszta pattanás és akné a bőröd, mitévő legyél. Természetesen a doktor bácsi rettentő segítőkész és azonnal tudja is a megoldást... FOGAMZÁSGÁTLÓ!! és minden rendben lesz... nem mondja miért, csak annyi, hogy hormonális megoldás kell, amit majd a jó kis antibaby helyreállít, no worries!
És ha alapjáraton a gyógyszer ellen vagy,már mindegy, mert annyira kétségbe vagy esve a csúnya bőröd miatt, ami igazi tinédzserkorodban irigylésreméltóan szép volt... hogy megbízol a doktor bácsiban, hiszen ő biztos csak jót akar neked, mert hogy orvos és erre esküdött fel, szóval elkezded szedni, megint... még akkor is ha már egyszer abbahagytad mert igenis érezted, hogy ez nagyon nem jó a testednek.

Na ez alapján jutottam el oda, hogy kész, nem tudok mit csinálni... Már a tabletta sem segít és egyre rosszabbul érzed magad, mind a bőrödben, mind fizikailag. Itt volt az a pont, amikor befejeztem a fogamzásgátlót, mert hónapokig szedtem újból és semmit nem használt, illetve egyre többet kezdtem olvasni róla és láttam milyen hatással van a szervezetre és kezdtem megijedni.
Majd a tünetek nem javultak nyilván... és minden alkalommal amikor valami furcsát éreztem magamon, rögtön utána olvastam, és majdnem minden esetben az inzulinrezisztenciába bukkantam, báááár hozzáteszem nem volt egyszerű felkutatni, hogy ez egyáltalán van. Ígyhát elmentem egy inzulin vizsgálatra, amiben egyértelműen ki is jött a sejtelmem... igen, inzulinrezisztens vagyok. 
A dokor bácsi természetesen azonnal tudta a megoldást, hogy csak ezt és ezt kell beszednem, kicsit sportoljak, illetve egy diétát kell betartanom, ahol minden ch-t grammra pontosan kell betartani, mérni, napi 5x étkezni és adott egy mintaétrendet is.

köszi

Úgy voltam vele, hogy ezt tényleg nem hiszem el... Nem értettem semmit, és az orvos elmagyarázta nekem valóban, de egyszerűen nem állt össze a kép, ha kérdeztem valamit, mosolyogva válaszolt, de nem értettem egyszerűen miért kell nekem számolnom a szénhidrátot, mitől függ, hogy egy adott étel gyors vagy lassú felszívódású és basszus, egyáltalán mi játszódik le a szervezetemben? Mi a szar az, hogy glükóz és mitől nem szívódik fel? Régen nem volt ilyen? Ez korral jött? Valaki mondjom már valami értelmeset!!!... senki de senki nem magyarázta ezt el, úgy, hogy egy totál laikus is megértse. Megállás nélkül erről olvastam és összeállt a kép, pontosabban kezd összeállni a kép.

Ez a blog arról fog szólni, hogy hogyan kezdtem el ezt az egész életformát gyógyszerek, ch mérlegelés és borzalmasan szigorú diéta mellett. Az alapja az egésznek, hogy értsd miről van szó, mert ha az már meg van, akkor pontosan tudni fogod milyen étel mit tesz éppen veled, és nem kell hozzá mérlegre tenni folyamatosan a szénhidrátod, sem gyógyszert szedni. Természetesen közben kiderült, hogy elég komoly D-vitamin hiányom van, ami minden tünetet felerősít, és pajzsmirigyalulműködést eredményez...
Szeretném, ha minél több ember ezt megérteni, hogy az egész a FOGAMZÁSGÁTLÓ SZEDÉSÉVEL KEZDŐDÖTT!!! Mostanra egy olyan életet kell élnem, ami korlátok közé van szabva, mert ha nem figyelek oda, cukorbeteg leszek, illetve elcisztásodhat a méhem és nem lehet gyerekem.
Felfogtátok milyen komoly következményei vannak ennek az életformának??? Persze ez genetikailag is bennem volt, de világ életemben csomót sportoltam és nem szerettem az édességet, sem a gyorskaját, de fogamzásgátló felborított mindent. És hogy minden nőgyógyász a tablettával jött, hogy majd az tünetmentesít??? Orvosok!!! Akiknek segíteniük kellett volna, nem rontani a helyzeten!!! Hogy egy totál egészséges ember voltam, és mostanra egy olyan betegséggel kell együttélnem amiből soha nem fogok kigyógyulni, csak tünetmentessé válhatok??? Hogy senki nem szólt nekem, hogy hahóóóó, figyelj oda, mert ebből komoly bajod lehet!

Évekkel ezelőtt kezdődtek a tünetek nálam, nagyjából 6 éve. Féle éve derült fény a megoldásra... Az első pár hónapban még küzködtem a lehetetlennel, nem tudtam pontosan mit csinálok, és azt miért teszem. Semmi képpen nem akartam szedni gyógyszereket, hittem benne, hogy ezt étkezéssel helyre lehet állítani, amit szépen felfedezek magamnak. És megtörtént... Nagyjából két hónapja már teljes inzulinrezisztensdiétán élek, amit én fejlesztgettem magamnak, és a bőrömön már csak a hegeteket lehet látni, de új csúnya képződmények már nem jelennek meg. Rettentően jól alszom, nem hullik a hajam, elmúlt az ekcéma a bőrömön, nem vagyok felfújódva, természetesen fogytam tőle, nincs többé édesség roham... Még nem az igazi, még sokat kell dolgoznom rajta, de látom a változást, és hiszem, hogy lassan de biztosan a teljesen egészséges életbe lépek.

A bejegyzés trackback címe:

https://inzulinrezisztenselet.blog.hu/api/trackback/id/tr417110691

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása