Hogyan étkezz egészségesen

I.R. Life Standard

I.R. Life Standard

Nyers kihívás előzetes II

2015. április 03. - StartMyDream

Tegnap is abszolút kreatív voltam. Kíváncsi vagyok mikor fog eltűnni ez a hatalmas lelkesedés... ha egyáltalán eltűnik. Szerintem nem, kifogyhatatlan kreatív ötletek rejlenek a nyers táplálkozásban. Egyenlőre nagyon egyszerű, kivéve a kávét. Holnaptól pedig az is eltűnik... Mert hogy holnaptól kezdődik rendesen a nyers kihívás..juhúúú

Na de nézzük mit ettem tegnap. 
Megint a fő alapanyagom a spenót, de ugye a zöldségekkel az a helyzet, hogy ha egyszer megveszed, pár napon belül fel kell használni. Így most elég sok minden egy féle zöldségre alapszik, de ettől függetlenül nagyon jó ízeket lehet összehozni. És mivel egyedül csinálom ezt, nem fogy el olyan gyorsan egy brokkoli mint egy négy tagú családban :)

Reggeli: Mentás-epres-mangós turmix
- eper
- mangó
- kender mag
- lenmag
- nyers méz
- mentalevél

img_9702.jpg

Ebéd: Zöldkrémes saláta wrap, töltött  paprikával
Zöldkrém: mind a turmixba és kész
- spenót
- brokkoli
- fokhagyma
- nyers olivabogyó
- só, bors, őrölt kömény

Wrap
- saláta levél összetekerve metélőhagymával összekötve
- zöldkrém
- kaliforniai paprika
- alma
- magvak

Töltött paprika simán ezzel a krémmel megtöltve

img_9694.jpg

 

Vacsora: "mártogatós" édesburgonyával
Zöld:
- spenót
- fokhagyma
- nyers olivabogyó
- gomba
- só, bors, bazsalikom, chili

Fehér:
- áztatott kesudió, tökmag, mandula összeturmixolva

img_9708.jpg

Ez lett a legjobb!!! A zöld részt nem turmixoltam krémmé, inkább csak darabos lett, minden egyes falattal egy íz orgia volt a számban, főleg az édesburgonyával :)

Közben ettem pár szem datolyát, makadámiadiót és kesudiót.
Rettentő jól érzem magam, tegnapról mára iszonyat jót aludtam, ami az én esetemben ritka. Sajnos nem vagyok egy jó alvó a városban, csak a néma csöndben tudok aludni. De tegnap ezt is áthidaltam :) szuper.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://inzulinrezisztenselet.blog.hu/api/trackback/id/tr737336148

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása